.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی احمدی‌نژاد از مقام معظم رهبری

رييس‌جمهور در پيامي با قدرداني از بيانات راهگشا و مقتدرانه رهبر انقلاب در صحنه عظيم و حماسي نماز جمعه بر پيگيري قاطعانه مواضع ايشان از سوي توسط دولت تأکيد کرد.

متن کامل پيام دکتر محمود احمدي‌نژاد بدين شرح است:
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي
رهبر معظم انقلاب اسلامي مدظله العالي
با عرض سلام و تحيت، به عنوان فرزند کوچک و خادم برگزيده ملت بزرگ ايران بر خود لازم مي‌دانم که از حسن تصميم و حضور تاريخي آن رهبر فرزانه در صحنه عظيم و حماسي نماز جمعه تهران و ايراد بيانات راهگشا و اعلام مقتدرانه مواضع بر حق مردم در موضوعات مهم روز صميمانه تقدير و تشکر نمايم.
بدون ترديد پرچم عزت و هوشياري ملت ايران که حضرتعالي با اقتدار آن را در برابر مستکبران برافراشتيد و خط روشن همدلي، وحدت و عزت ملي، ترجيح منافع ملي برخواسته‌هاي شخصي و گروهي، برخورد قانوني، مستمر و ريشه‌اي با زياده‌خواهي‌ها و امتيازجويي‌ها و مفاسد اقتصادي، اجراي بي‌ملاحظه و قاطع عدالت، اعتماد متقابل و عميق و بي‌نظير مردم و دولت، سازماندهي اراده جمعي براي رفع مشکلات و تعالي و پيشرفت تمام کشور و پافشاري بر اخلاق و ارزش‌هاي ايماني در مناسبات اجتماعي، همه و همه خواست عموم مردم عزيز بود که در کلام قاطع جنابعالي در فضاي تشنه جامعه جاري شد. اين چشم‌انداز درخشان فرداي ميهن اسلامي است که به فضل الهي با قاطعيت و تدبير از ناحيه دولت پيگيري خواهد شد.
اينجانب ضمن تقدير مجدد از جنابعالي، همگان را به رهروي در اين مسير نوراني که راه خدشه ناپذير ملت انقلابي و آرماني است دعوت مي‌نمايم. دولت دست همه خدمتگزاران و علاقمندان به عزت ايران را به گرمي مي‌فشارد. از خداوند منان سلامتي و طول عمر حضرتعالي و سربلندي، رفاه و آسايش هر چه بيشتر ملت خداجوي ايران را مسألت دارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.